Shoutbox archive
Nie mam ani chwili wolnej... Ciągle się uczę, uczę i uczę...
Żyje słucham muzy i dłubię przy modelach i odbijam się od ścian terarium ,pozdro od forumowej kostuchy
Żyję, istnieję, oddycham, studiuję, pracuję i nie śpię, ale jestem! :D Jak się macie, Dreamerzy?
ja xd
Dziś Dzień Kota- kto ma "kota" na punkcie kota?
A mógłbyś podać 2 dobre odtwarzacze dvd do telewizora i zewnetrzne do komputera? :D
Zewnętrzny napęd to urządzenie, które podłączasz do komputera przez USB (np. jak dysk przenośny) i które pozwala na odtwarzanie płyt CD/DVD. Alterntywa dla tych, którzy nie mają wbudowanego napędu (np. w laptopie) albo tak jak w Twojej sytuacji - niszczy płyty.
A zewnętrzne napędy DVD do komputera to co to? Dla mnie ten utwór jest boski, gdy mam złe dni i nic nie idzie po mojej myśli. Po przesłuchani z 2/3 razy w takie dni humor mi się poprawia i czuję, że dam radę
A odpowiadając na pytanie o Elan: osobiście czuję, że marzenia się spełniają gdy je po prostu spełniam... :) Tekst Elan rozumiem jako pobudkę z letargu rutyny, otworzenie się na nowe doświadcznenia, życie tu i teraz oraz jako poszukiwanie swojego własnego sensu egzystencji. ;) Spełnianie marzeń jest jednym z nich, więc... coś w tym jest ;)
Typowe odtwarzacze DVD czy zewnętrzne napędy DVD do komputera?
Jestem bardzo zdenerwowany, bo moja głupia stacja dysków w komputerze porysowała moje płyty (Wishmastera, VOS i EMFB) ;/ Zna ktos moze jakies dobre odtwarzacze DVD?
Sain y niwl, Elan jest bardzo wymowny, bardzo pozytywny i "szalony", a marzenia są po to aby się spełniały bo marzenia to cele:)
Mam do was pytanie, czy tylko ja jak słucham Elana czuję, że marzenia się spełniają? XD
Apetyczne były z wyglądu i smaku ,jak tam mija wam weekend ,i pozdrowienia od forumowej kostuchy
Pablito widziałam Twoje słodkie dzieła, apetycznie wyglądaly! ja zjadłam pół pączka:)
Ja zrobiłem oponki i zjadłem już ponad 10
Dziś "Tłusty Czwartek", kto świętuje?, ile pączków zjadacie?
Jest cały czas ta sama ;)